Konu
R10 ne diye bilirim bu insanlara ?
25-09-2025, 00:39:37
#4
real2018
Maalesef oluyor, Geçmiş olsun.
ayazbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Valla hocam burama kadar geldi artık bu nasıl bir insanlık ya nasıl bir kıskançlıktır.