Selamün Aleyküm.

INSTAGRAM Hesabımı insanlarla paylaştığım için kapatılması, benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Güvenip paylaştığım yerde, forum ortamında takılan birilerinin fırsat bilip hesabımı kapattırması kabul edilemez bir durum. Ben insanlara güvenmek istedim, beraber fayda sağlamak, paylaşmak istedim. Ama gördüm ki iyi niyet her zaman karşılık bulmuyor. İnandığım dostane ortamın içinde bile kötü niyetli kişiler varmış. Belki de sırf bir anlık hırs, kıskançlık ya da basit bir eğlence uğruna benim emeğimi hiçe saydılar. Hesap açmak, geliştirmek kolay değil. Emek veriyorsun, zaman harcıyorsun, umut bağlıyorsun. Sonra bir bakıyorsun ki bir tuşla hepsi elinden alınmış. Üstelik seni hiç tanımayan, senin emeğini bilmeyen, hatta belki de senin başarını kıskanan biri yüzünden. Artık biliyorum: Herkesle paylaşılmaz, her insana güvenilmez. Çünkü bazen senin ışığını söndürmek için karanlıkta bekleyenler de var. (PAYLAŞTIKTAN 1 SAAT SONRA HESABIM KAPANDI) NOT;