Kendisiyle ticareti yaptık. Ekstra ücret olduğunu öğrenince mesajlara cevap vermedi. Ben kendim firmaya yazıp ödemeyi yaptım belki utanır diye. Lakin kendisi hala bir şey yapmadı. Tenezzül edip konuyu da güncellememiş. Boşluğuma geldiği için trade puanını + olarak verdim ama güvenilir birisi değil. R10 ekibinin bilgisine.
hocam extra ücret olduğunu öğrenmedim bile mesajlara cevap vermeme gibi bi durum da söz konusu değil. ne kadar ödediyseniz pm gönderin geri size göndereyim ödediğiniz tutarı