Kendisiyle ticareti yaptık. Ekstra ücret olduğunu öğrenince mesajlara cevap vermedi. Ben kendim firmaya yazıp ödemeyi yaptım belki utanır diye. Lakin kendisi hala bir şey yapmadı. Tenezzül edip konuyu da güncellememiş. Boşluğuma geldiği için trade puanını + olarak verdim ama güvenilir birisi değil. R10 ekibinin bilgisine.