ÖzayDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kumar oynayan arkadaşım yok, o tarz insanlarla muhatap olmamayı yeğliyorum. İddia oynayan adamı bile arkadaş edinmem.

Kişi arkadaşından bellidir.
Bizlerde kucaklayıp sahip çıkmıyoruz hocam, ticaretten dolayı ister istemez çevremiz çok oluyor hâliyle. Bir arkadaşım ku*mar oynuyor diye ben de öyle miyim? Hayatımda bu kadar saçma bir tez duymadım ayrıca