bende 7 tane kadar web sitesi var ama aynı ip adresinde. bunun faydası olmaması çok kötü

şuan bir kaç aylığına ekleyebileceğim orjinal site hiç yok. backlinksizde olmuyor hatta 1 ayı geçti google 25 sayfa indexlemiş oda benim ısrarla url göndermem sayesinde oldu. bing zaten hiç umrunda değil. iyice zorlanmış bu alan.
Ben aynı ip olayına katılmıyorum. Bir insanın başka siteleri olamaz mı, diğerlerini yükseltmek için bunu kullanamaz mı. Kendisi sitenizi tanıtmak için sosyal medya hesaplarında paylaşın diyor e site benim yine kendi sitelerimde paylaşabilirim buna karışmaya hakkı yok.