Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım 2 gündür elimde iphone 13 cihaz var yd telefon kullanıma kapandı 8 aylık süreç doldu. ALdığım yere gidiyorum bekletiyor sistemler dolu vs net bir şey vermiyor dün facebook ta gruplarda bakıyordum birisii yapıyormus buldum. Konustuk 15 20 dk acılır acılmazsa paran iade felan dedi hemşeri cıktık fakat cocuk samsunda calısıyormus telefoncuda işlem ücreti toplam 1200 tl bana 200 tl ındırım yaptı 1000 tl olur bende dedım kı telefon acılsın sonrasında gondereyım hepsini kabul etmesi bende o zaman 500 tl oncesı acılırsa 500 tl de sonrasında dedım tamam dedı ustasına sormus ücret gelmeyınce hepsi acmıyorlarmış bende tamam dedım atayım cünkü telefon acil acılması gerekli cünkü başka şehirde kullanılması gerek attım o parayı da ustasının numarasını verdi o sırada ben ararım dedım onla konustum zaten ücreti at işleme alayım dedi attım bi kaç kez konuştuk sistem 81 de kaldı felan diye şimdi acmıyorlar whats apptan da yazdım senı şikayet edeceğim felan diye donen yok arkadaşlar şimdi sorum şu bu arkadasın iban telefon numarası hepsi var emniyete mi gitmeliyim adliyeye mi bunun peşini bırakmak istemiyorum bugun bizim canımızı yakarsa yarın baskasını bunlar ber bebek daha hepsi
karakola git şikayetci ol bu adam beni dolandırdı de onu kaparlar bak nasıl dönüş saglıyor sana