Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, pm kutum doludur. Firmamız için e-ticaret script alınacaktır. Konu altına link eklerseniz inceleyip dönüş yapacağım.

Not: Scriptin eksiği, hatası olmamalı. Aldıktan sonra firma ve ben uğraşmayalım.
Merhabalar, Fizz,
Eğer düşünürseniz size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

https://www.r10.net/script-satisi/45...e-fazlasi.html