dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yüzden keşke Otoban olsaydı full Gelde uğraş ya limit kaç ola ki
Otomobil 70 mesafeyi ölçüyor 2 kamera mevcut dilerseniz ışıklardan sağa girip mezarlığın oradan çıkabilirsiniz hiç bulaşmamış olursunuz