2009 dan beri buralardayım
birebir tanıştığım 2 kişi var
ama hiç görmeden beni bugün olan deneyim ve bilgime getiren
ayrıca koli koli fındık gönderen bile dostlar edindim

15 yıldır hiç görmeden hala görüştüğüm insanlar var
Fındık geldikçe bana da yolla biraz hocam ya hep kendine hep kendine 😅