2009 dan beri buralardayım
birebir tanıştığım 2 kişi var
ama hiç görmeden beni bugün olan deneyim ve bilgime getiren
ayrıca koli koli fındık gönderen bile dostlar edindim
15 yıldır hiç görmeden hala görüştüğüm insanlar var