Bir işletmenin sürekli olarak yorum sildirdiğini düşünüyordum, Google yorumlarını sınırlandırmış (muhtemelen sahte yorum da alıyorlardı) birkaç aydır yorum falan gelmiyor işletmeye. İşletmenin bulunduğu yerdeki aylık kirayı hayal bile edemiyorum ve müşterisi de eksik olmayan bir yerdi.

Bence bu tür şeylerle uğraşmak yerine hizmet kalitesini geliştirmek, sorun olursa da müşteriyle iletişime geçmeyi deneyerek telafi edilmesi daha mantıklı diyeceğim de kalitesini geliştirmek isteyen esnaf görmeyeli çok uzun zaman oldu (mesajımın konuyla alakası yok, konu sahibi ve hizmet sunanlar kusura bakmasın, genel bir yorum yapmak istedim.)