Merhaba,

Siyasi bir fonlanmanız yoksa çok ütopik bir kazanç elde edilemez, neden hâla haber siteleri revaçta?

Sonrasında pişman olup forumda 1000₺’den elden çıkarıyorlar, bu hataya ben de düşmüştüm bu devirde tamamen zaman kaybıdır haber sitesi açmak.

Siyasi bir bağınız varsa 20 takipçili Yozgat haber ajansı bile olsanız belediyelerden fonlanıp ciddi kazançlar elde edebiliyorsunuz, fakat bizim gibi namusuyla bu işi yapanlar kuruş kazanamaz.