yaşayın, vaktinizi doldurun ölün gidin. bu dünya zenginlerin dünyası.
yeteri kadar azminiz varsa zinciri kırıp zenginlerin olduğu tarafa geçersiniz.
olacak gibi değilse zorlamanın anlamı yok. kafanıza göre takılın.
bekarsanız tek hayaliniz bu ülkeden bir şekilde kaçmak olsun.
açık hava ceza evindeyiz çünkü.
multi milyonerler harici hiç kimse mutlu değil bu ülkede.
5 tane evin olsa ne fayda,
20k dan kiraya versen 100k yapar.
aylık 100k ya bir aile öyle böyle geçinir. mutlu olamaz.