18/20 li yaşlarıma dönebilseydim bir şekilde yurtdışına adım atıp geri gelmezdim. 5 yıl kaçak göçek takılsanız su gibi akıp geçiyor zaten zaman. Şimdi evlendik çocuk da oldu, yurtdışı hayal şehir bile değiştirmek külfet. Ben ekonomik sorunları da geçtim, bir şekilde yaşıyıp giderseniz. Asıl sorun ahlaki çöküntü, her gün türlü türlü haberler duyuyoruz ve hepsine de alıştık.