hocam artık okumanın hiçbir önemi kalmadı. tecrübe ve yeteneğe bakıyor bence olay tamamen artık. ha okul hiç mi önemli değil, önemlidir tabi ama eskisi kadar değil. hiç tanımadığın birini okula bakarak belki işe alırsın ama adamın tecrübesi yeteneği varsa okula bakmazsın.