Tr'de egitim yok ki hocam. Universite rant yuvasi yalnizca. Toplasan 1-2 universite anca vardir. Onune gelen universite okuyor. Sacma sapan universiteler dolu. Fiziksel, kalifiye isciye daha cok ihtiyacimiz var su anda. Mavi yaka daha degerli. Gidip sacma sapan cukurcuma bilmem ne universitesinde okuyan kendini universite mezunuyum ben yaa falan diye hemen home office is falan bekliyor. Dunya oyle bir yer degil. Maalesef siz universite okudunuz diye kandirildiniz. Amac o bolgenin rantini arttirmakti.