Kimisi kasiyer kimisi fabrikada işçi...
Noldu bizim gençliğimize
Koskoca nesli kariyer platformlarına bağlayarak eleman yaptınız alay ettiniz başvuruları bile incelemeyip firmanızın reklamını yaptınız.
bu konuda ne düşünüyorsunuz hocalar. ne olacak boyle işsizlik konusu.