Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi bari wonder of u yu izlemek istiyorum
Ona daha 3 yıl vardir herhalde hocam. Umarim Araki olmez o zamana. :d Benim de en cok gormek istedigim karakterlerden, muazzam bir karakter.