DroidPeak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Rosteoz;
@Serhat
@ByHickimse;
@Faruk TURGUT;
@Clipton

daha birçok kişiyle görüştüm İnsanın sektörden insanlarla görüşüp sohbet etmesi çok iyi oluyor.
Umarım ben de bu şekilde dostluklar elde eder tanışma fırsatı yakalarım teşekkür ederim hocam iyi forumlar dilerim.