Ben her zaman acilan konularin başlıklarına bakarım ve açan insanların yerine koyarım önce kendimi. Mesela başlıkta diyor "milyon kazandırdı", "aylık pasif gelir". "Şu kadar kazandırdı", "döviz kazanın" vs vs. Kendimi konuyu açanın yerine koyuyorum diyorum ki; böyle bir sistem yapsam, bu şekilde paraları millete kazandırmak yerine kendim kazanırım. Bu bencillik değil kimse yanlış anlamasın. Bazıları diyebilir yani sen paylaşımcı değilsin insanların kazanmasını istemiyorsun vs ama banane yani sistemi bulmuşsam ve para kazaniyorsam soylemem anlatmam ve bunu eğitim haline getirip satmam yani. Kimse kendine rakip cogaltmaz, kimse kendini kandırmasın. Bu tür eğitim konuları vs o başlıklarda ki konular oldumu direk es geçiyorum. İlgilenmiyorum. İlgilenen arkadaşlarada tavsiyem şu, aynı şeyleri yaparak siz para kazansaniz bu sistemi yada yontemi paylasirmisiniz? Önce kendinize bu sorunun cevabını verin sonra satın alın.