Merhaba,
Kavgaya gidecek kadar insan toplarım 😀 yönetimin büyük bir kısmı ve mod olmadan öncede yüzyüze görüştüklerim vardı. İyiki Varlar gerçekten her biri çok kaliteli insanlar