DiscordTedarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abooo nasıl yani hocam merak ettim bak şimdi.
Kendisi polis memuru, R10'u aktif kullanıyormuş kendi anlattı. Girdi hesabını falan gösterdi. Bende sesimi çıkarmadım, üyeyim demedim.