Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanışmalar, konuşmalar olur tabii ki ama forumda konuştuğumuz birisini reel hayata, reel hayattaki birisini foruma alırsak ikili ilişkiler eskisi gibi olmayabilir. Her şey yerinde ve zamanında güzeldir, forumda olan birisine kıymet veriyorsak zaten internet üzerinden konuşuyoruz. Tanıştığım da, forumu tavsiye ettiğim kişiler var ama hiçbirisini gönlümdeki alanının dışına çıkarıp başka bir yere koymadım.
Güzel ve olması gerektiği gibi bir bakış açısı olduğu kanaatindeyim hocam tebrik ederim ikili ilişkilerinizi korumanızı gerçekten takdir ettim her insan bunu yapamaz ben de dahil olmak üzere.