Tanışmalar, konuşmalar olur tabii ki ama forumda konuştuğumuz birisini reel hayata, reel hayattaki birisini foruma alırsak ikili ilişkiler eskisi gibi olmayabilir. Her şey yerinde ve zamanında güzeldir, forumda olan birisine kıymet veriyorsak zaten internet üzerinden konuşuyoruz. Tanıştığım da, forumu tavsiye ettiğimde kişiler var ama hiçbirisini gönlümdeki alanının dışına çıkarıp başka bir yere koymadım.