alicmkrtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerliğe istanbula gitmiştim yıllardır işini yaptığım biri vardı ve yeniden iş yaptırmak istedi.
Çarşı izninde askeriyeden beni almıştı.
Dönüşte de trafikten dolayı geç kaldım bir kaç komutandan fırça yedim
Duyduğum en epik hikaye şuanda bakalım daha epikleri çıkacak mı güzelmiş hocam gerçekten okurkan bir tebessüm ettim teşekkürler değerli yorumunuz için.