Askerliğe istanbula gitmiştim yıllardır işini yaptığım biri vardı ve yeniden iş yaptırmak istedi.
Çarşı izninde askeriyeden beni almıştı.
Dönüşte de trafikten dolayı geç kaldım bir kaç komutandan fırça yedim