Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@kalipsotr; den dron almıştım düzce otogarda buluşmuştuk sayılırmı
Tabi ki sayılır hocam sen söylersin de saymaz mıyız ya güzel ticaret hayırlı olsun ne zaman aldınız bilmiyorum ama olsun iyi forumlar.