serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

İnsan sevsem mutlaka tanışmak istediğim kişiler var ama tanışıp güzel iletişimi bozmak istemiyorum. Kıyacağım kadar değersiz görsem tanışacağım da kıyamıyorum valla güzel insanlar.
Çok felsefi bir bakış açısı olmuş tabi ki bu size kalmış hocam teşekkürler değerli yorumlarınız için hayırlı geceler.