Selam olsun,

İnsan sevsem mutlaka tanışmak istediğim kişiler var ama tanışıp güzel iletişimi bozmak istemiyorum. Kıyacağım kadar değersiz görsem tanışacağım da kıyamıyorum valla güzel insanlar.