nays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yiyip ne içyorsunuz
Günde tek öğün besleniyorum sadece akşam yemeği. Evde ne varsa onu yiyorum tabi ki 1/4 oranında yiyorum eskisine nazaran. İçtiğim tek şey su ve ayran. Başka hiç bir şekerli içecek gazoz soda ice tea vs içmiyorum.