Dost acı söyler misali yorum yaptınız lakin bu bataklığın içinde olan binlerce insan var. Burayı okuyup olsun ben alıştım diyen ve görmezden gelen yüzlercesi olduğuna eminim. Çünkü borcu var ve o parayı ancak oradan gelenle tamir ederim, kapatırım düşüncesi hakim ne yazık ki.