Hocam, çok güzel bir konuya değinmişsiniz teşekkürler.
Ben de bu sene 2 farklı kişiye denk geldim.

Birisi yakın arkadaşımın eşi. Asgari ücretle çalışan karı kocalar ve evleri kira.

Adam arkadaşımdan gizli oynamış oynayıp kaybedince 250 bin tl banka borcu oluşmuş.

Durumu arkadaşa anlatıyor, kız üzülüyor fena halde. Zaten kazandıkları zar zor yetiyordu biliyorum.

Her neyse başlıyorlar borç para aramaya.
Günlük faiz çok fazla işliyormuş.

100 bin tl altın borç bulup gerisini de arkadaşım kredi çekerek kapatmışlar.

Altın aldı başını gidiyor. Kredi geri ödemesi de bilirsiniz zaten. Oldu mu 250 bin tl iki katına yakın.
Allahtan arkadaşım eşini çok seviyor ve hiç sorun bile etmiyor. Çünkü olayı büyütürsem intihar edebilir çocuğum babasız kalır diye korkuyor.
Ama her kadın aynı tepkiyi vermez, bir ömür söz ederek hayatı burnundan getirebilir.

.......

Diğer mesele ise bir öğretmen arkadaşımın kocası tarafından yaşanıyor.
Öyle güzel bir aile ki boşandıklarını duyunca şok oldum.
Adam, belediyede güzel bir görevde ve iyi bir maaşla.
Eşi de öğretmen ama asıl önemli olan harika bir kadın olması.
2 çocukları var,evler, arabalar, kenardaki yatırımlar derken adam herşeyi tek tek kaybediyor.

Pırlanta gibi güzeller güzeli eşini, herkesin imrendiği evliliği ve çocuklarını kaybediyor. Sebebi ise kumar.

Tüm bunları yazmamın sebebi; belki forumda okuyunca kendilerine çeki düzen veren birileri olur da hayatı kurtulur.