miraczubeyir1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kumar bağımlılığı gerçekten çok kötü bir durum bizzat benim yakınım olarak abim 8 sene suriyede kaldı ama tamamen borçla döndü askerden.

Bu durumu yaşayan arkadaşlarımdan da biliyorum bazıları para için oynamayı bırakmış artık zevk için oynuyorlar. Ben de hayatımın bir döneminde oynadım yalan söyleyemem ama öyle yüksek paralar koyup kaybedip onun peşine düşme falan olayına girmedim.
Ben çok kısa zaman oynayıp bıraktığım için bir de öyle bağımlılık vs olayı olmadığı için etkilenmedim ama bu durumdan etkilenen çok fazla insan var ...

İnsanlar çocuklarının rıskını gidip kumarda harcıyorlar aklım almıyor hele ki zengin olma umuduyla bunu yapanları hiç aklım almıyor. Sistemi ve mantığı belli bu illetin niye hala devam ediyorsun dediğimizde de zevk alıyorum diyorlar geçiştirmek için.
Çocuğunun rıskını zevk için kumarda kaybeden adam adam değildir...
Zevk için oynayanlarında bir sınırı olmalı, iki arkadaşım oynuyor. Kazansada kaybetsede birisi hep ayda 10.000 TL'lik oynuyor birisi günde 500 TL'lik oynuyor. Kısacası kendilerine bir sınır belirlemişler, bir yerde dur diyorlar. En azından bu kadarda olsa akılları var.