Kumar bağımlılığı gerçekten çok kötü bir durum bizzat benim yakınım olarak abim 8 sene suriyede kaldı ama tamamen borçla döndü askerden.

Bu durumu yaşayan arkadaşlarımdan da biliyorum bazıları para için oynamayı bırakmış artık zevk için oynuyorlar. Ben de hayatımın bir döneminde oynadım yalan söyleyemem ama öyle yüksek paralar koyup kaybedip onun peşine düşme falan olayına girmedim.
Ben çok kısa zaman oynayıp bıraktığım için bir de öyle bağımlılık vs olayı olmadığı için etkilenmedim ama bu durumdan etkilenen çok fazla insan var ...

İnsanlar çocuklarının rıskını gidip kumarda harcıyorlar aklım almıyor hele ki zengin olma umuduyla bunu yapanları hiç aklım almıyor. Sistemi ve mantığı belli bu illetin niye hala devam ediyorsun dediğimizde de zevk alıyorum diyorlar geçiştirmek için.
Çocuğunun rıskını zevk için kumarda kaybeden adam adam değildir...