Google sites gibi düşünün. Google siteste domain ekle diyorsunuz ve size bu kaydı CNAME girmenizi istiyor sadece giriyorsunuz çalışıyor. Buda aynı mantıkla çalışıyor. Fakat proxy statusu DNS only demeniz gerekiyor aksi halde proxy olursa çalışmıyor. Fakat google siteste saldırı gelsede çökmüyor google sonuçta. Ama bu firmada saldırı gelirse direk ram şişiyor siteye erişim gelmiyor. O yüzden bu mantıkla olan sistemde cnameyi proxy yapmak istiyorum ki, bana verilen özel cname subdomaine biri gelip saldırmasın.