Anladım. Bence sen bunun ram'ini yükseltip kullanmaya devam et. Mac konusuna gelince de eğer sürekli kullanmayacaksan sadece build için kullanacaksan her halükarda bir mac gerekiyor. Çünkü xcode'da app'i imzalama muhabbetleri oluyor ve bu sadece gerçek bir cihazda yapılabilen bir işlem. İkinci el bir mac mini en düşük modelinden bulabilirsen işini çözer bence.