Forumun ..u çıktı. Bilgi alışverişinde bulunmak için soru sordum anket açtım. Konu bambaşka yerlere geldi. Özel hayatında sorun yaşayanlar burada konu baltalamaya, saygısızlık yapmaya çalışıyor. Herkesin mesleğine saygımız var adam etiketini kaldır diyor olaya bak... Moderatörlerden ricamdır....
Dolaylı yol nedir ? alt yapının etkisi yoksa tüm tema geliştiricileri işi bıraksın...
Altyapı derken kastettiğim şey temanız değil, sitenin arka planda çalıştığı dil ve sunucu yapısı. Google zaten senin Ruby ya da PHP kodunu görmüyor, sadece HTML çıktısını okuyor. Dolaylı dediğim etki şu: kullandığın dil/sunucu sayfa hızını, cevap süresini ve yoğun trafikteki stabiliteyi belirliyor. Bu da kullanıcı deneyimi üzerinden SEOya yansıyor. Yani altyapı yok sayılıyor değil, ama doğrudan değil dolaylı bir etkisi var.