30 dolar altı (kargo dahil) ürün aldığımızda, ürün doğrudan adresimize geliyor mu, yoksa gümrük işlemi gerekiyor mu?
Yurtdışından yaklaşık 20 dolar değerinde bir ürün almak istiyorum. Amazon Türkiyeye gönderim yapmıyor, bu yüzden mecburen eBay üzerinden sipariş vermem gerekiyor.
Fakat kartımı ekleyip sipariş verdiğimde hata alıyorum. Kredi kartımdan ödeme çekilmiş ama sonrasında iade edilmiş görünüyor. eBaye sorduğumda sorun bankanızda diyor, bankaya sorduğumda ise ödemeyi yaptık, onlar iade etti cevabını alıyorum.
eBayde kart dışında sadece PayPal seçeneği görünüyor. Bu sitede PayPal ile ödeme yapmak mümkün mü?
eBayden sorunsuz şekilde 30 dolar altı ürün alan var mı? Hangi kart veya ödeme yöntemini kullandınız?