devlet reis yaz basında popüler eSim saglayıcıları banladfı baktı daha makul olma yolunda ilerliyo hemen demir yumrugu indirdiler aynı firmalar başka ülkede 3te1 fiyatına satıyor ama öyle bi sistemin parçasıyız