İhraç fazlası ürünleri satalım diye Trendyol'a pandemi döneminde başlamıştık.

1-10-100 derken sipariş yağıyordu. (Aras Kargo ne çektin beee...)

Bedeni olmadı, beğenmedim, modeli kötü diye iadeler gelmeye başladı.

Bu işi takip etmesi için alınan kişinin işini ne kadar severek yaptığını anlamak için iade edenleri kontrol ettik ve Trendyol'u bıraktık.

Kadının biri 15 sipariş vermiş ve hepsi iade olmuş. Bunu en son iade etmeye çalıştığı üründe bulunan lekeden anladık ama geç oldu.

O zamanlar sadece Trendyol'da satış yapıyoruz. Kadın, google'da yorum yazmış. Ürünleri çok kötü ve mağazaları bile iade almıyor diye. Kendisine bir şekilde ulaştık. Yorumunu kaldırmak şartı ile ürün istediğini söylemişti. Yorumunu kaldırmak zorunda bıraktık.

Bunlardan daha çok var ama yazamam buralara...

Şu an sadece kendi sitemiz ve Instagram üzerinden satış yapıyoruz. İade değil değişim şartımız var. (Bu zamana kadar iade ile ilgili tehdit eden olmadı!)

Size Tavsiyem;
Trendyol gibi siteleri kullanarak, müşterileri kendi sitenize veya Instagram gibi platformlara çekmeniz olacaktır. Bunu da yapabilmeniz için bizim gibi 8-9 ay yukarıda yazdıklarımı yaşamanız gerekir! Kargo ücretleri o zaman daha iyi gibi geliyordu...

Kadın giyim zordur.