Çok güzel bir eleştiri oldu. Bu üslubunuzdan belli gayet saygılı yaklaştınız teşekkür ederim. Projelendireceğim.

HİS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain ticareti yapmak ayıp bir şey mi? veya yapan kişiler neden size karşı saldırı halinde olsun ki? Onlarda alıp veremediğiniz bir şey mi var?
Bende domain ticareti yapıyorum ve konunuza olumsuz değerlendirme yaptım.
Şimdi ben üslup bilmiyor muyum? yada kara cahil, ve kaba bir insan mı oldum? Eleştiriye açık değilseniz, eleştiriye açık konu açmayın.

Domain güzelmiş, xxx şekilde değerlendirebilirsiniz gibi fikir verenlere neden sadece güzel deyip geçmedin diye sorguluyor musunuz?
Olumsuz çünkü xxxx bu yüzden diyene de böyle olumsuz yapma gibi bir hakkınız bulunmamaktadır.

Neden olumsuz bir domain gel ona bakalım şimdi.

'' Online '' '' Banyo '' İki kelimeden oluşuyor domaininiz.
İngilizce 6 harf, Türkçe 5 harf. Toplam 11 harften oluşan bir domain.
Yarısı İngilizce yarısı Türkçe. Buradan - aldı

Online ne demek? Banyo ne demek?
OnlineKitap.com olabilir çünkü gerçekten online yapılabilecek bir şey.
Onlinetasarım.com olabilir çünkü gerçekten online yapılabilecek bir şey.
Onlinekurs.com olabilir çünkü gerçekten online yapılabilecek bir şey.
Peki banyo? Banyotasarimlar.com olabilir ama onlinebanyo.com olmaz.

Domainin kötü olması projenizin başarısız olacağı anlamını taşımaz.
Siz projemi değerlendirin demediniz, domaini değerlendirin dedik ve domaini yukarıda yazdığım şekilde değerlendirdim.

asdadadaBanyo.com çok saçma bir domain olurdu bu değil mi? ama projeniz iyi olur ve tutunabilirseniz bu saçma olarak gördüğümüz alan adı dahi bir değer taşır.
O yüzden kimseye yükselmenize gerek yok, projenizi değil domaini değerlendiriyoruz.

Söyleyeceklerim bu kadar, umarım bakış açınızı değiştirmeye yardımcı olmuştur.
Projenizde başarılar diliyorum, hayırlı günleriniz olsun.