DijitalMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu haberi üniversiteye hazırlanan bir kız kardeşi ve kız evladı olan biri olarak paylaşıyorum. Bazen hapis cezalarının yetmediği kanaatindeyim. Allah sabır versin...

Cevizlibağ KYK Kız Yurdu’nda kalan öğrenciler, yaz döneminde tadilat için görevli işçilerin odalara girerek dolapları kırdığını, kişisel eşyaları karıştırdıklarını, odalarda alkol içetiklerini ve öğrencilerin eşyalarının arasına uygunsuz nesneler yerleştirdiklerini paylaştılar.

🔴 | KYK İstanbul Atatürk Öğrenci Yurdu'nda yaşanan olaylarla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: Tüm Haber Siteleri
hocam dün x'tede gördüm fakat şöyle bir şey var bende kykda kaldım, yazın dönem bittiğinde hiçbir eşyanız yurtta kalamıyordu tası tarağı toplayıp memlekete dönmeniz gerekiyordu, çünkü yurttaki kaldığınız katlar öğrenim yılına göre değişiyor, yani yazın x bir kyk yurdundaki x bir odaya girdiğinizde boş dolaplar ve çarşafsız yastıksız dahi yataklar, ben boluda okudum böyle idi ama genel olarak kurallar aynıdır diye düşünüyorum.

Ekleme..: Fakat tüm sorumluluğun yurt müdürü ve müdür yardımcısında olduğunu düşünüyorum, çünkü kyk yurtlarında genel kural yukarıdaki yazdığım gibi ve tadilatların eğitim başlamadan önce bitmesi gerekiyordu, kapılarda kartlı sistem veya anahtar olması zorunlu bir şey,