saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah hocam, km'de kaç yakıyor? Test edebildiniz mi?
Üstüne oturduğum zaman çok yakıyor hocam, ben ayakta gidiyorum mecbur