Ben hangi konu olursa olsun dipte yaşayan biri ile tartışmamak adına yorum atmıyorum size de öneririm.
Herkes kendi içinde yaşaması gerektiğini düşünüyorum. Bunun özelinde sözde milliyetçi diye geçinen kişilerin vergi kaçırdığını görmek yatıyor. Mesela; ahkâm kesen birçok kesimin sadece sözde olduğu görülüyor. O yüzden ne din ne milliyetçilik ne de taraftarlık konusunda münakaşaya açık olmadığını görünce yorum yapmıyorum.
Bu konular kritik konular arkadaşlığınızı da bozar boş yere benim birkaç kişi dışında bu konuları tartıştığım yok.