İstediğiniz kadar tck kontrol edin onların nasıl yorumladığına bağlı. Ben sadece koyun resmi paylaşmıştım twitterda herhangi bir yorum yada hashtag yoktu. Biri altına yorum yapmıştı malum parti ile ilgili beni yargıladılar. Beraat ettim ama çok saçmaydı. Birkeresinde de suriyeliler ve cumhurbaşkanı için yargılandım onda da beraat ettim. Ama saçma şeyler yüzünden yargılanmak çok saçma.