Konu
Sizde yazmaktan çekiniyor musunuz?
19-09-2025, 11:43:13
#2
Pediatri
Çok haklısın. Düşünce özgürlüğü olmaması çok kötü. İç sesimizle konuşup iç sesimizle düşünüyoruz ne yazık. Ama şu da bir gerçek çoğumuz birbirimizin konu hakkında ne düşündüğünü az da olsa tahmin edebiliyoruz. 😊