karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wifiden giremiyorum mobilden giriyorum. Servis sağlayıcıların site kısıtlama yetkisi var mı? Yönlendirme ile alakalı bir sorun mu acaba daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu
hocam bende de aynıydı şimdi wifi adresinizin admin paneline girin orada internet bağlantı ayarları sekmesi var tıklayın MTU diye bir yer var orada 1492 gibi birşey yazıyorsa onu 1450 yapın ve kaydet

tamam butouna basın

araçlar yerine tıklayın

cihazınızı yeniden başlat butonuna tıklayın