Yıllar önce Doping Hafızayı almıştım. Ekranda sürekli kullanıcı adaı sağdan sola, soldan sağa, yukarıdan aşağı abuk subuk hareket ediyor. Sorduğumda bunun kopya koruması için olduğunu söylediler. Ayrıca şikayetvar(.)com dan şikayet açınca 3 dakika içinde açıyorlar. Ve oradan bir şekilde şikayeti kaldırıyorlar. İlgili firmada hespa açmışlar. Neredeyse hiç şikayet yok. Oldu ki ısrar ettiniz tehtid (siözleşme kapsamında sizi dava ederiz) bu da işe yaramazsa ödül (falan eğitimden filan saat hediye edelim) veriyorlar. Ben açıkçası aldığıma alacağıma pişman oldum.