Yok, gün boyu oturuyorum rahatsız etmiyor sadece ufak terletiyor o da olur o kadar sıcaklardan, kışın bir sorun yaşatmaz
İnceHesap isim yazdırmıyor yazdırmak için orj sitesinden alın, ama yazı ne kadar önemli bunu da sormak lazım tabi.
Kurulumu yaparken nerdeydi aldım bu vida yuvasına tornavida soktuğumun koltuğunu aldım diyebilirsiniz, ama kurulum sonrası çok rahat olduğunu söyleyebilirim
Ama deriye göre daha az terletir sanırım xdrive almayı düşünüyorum bu attığımı isim yazdirmicam